Ana oğul birbirlerini çok severlerdi Deniz abim annemin üzülmesini hiç istemezdi.6Mayistaki son mektubunda da babama hitaben,"Annemi teselli etmek sana düşüyor, " demektedir.
Evladinini idamından sonra çok acı çekti annem.Abimin üzerinden çıkan parka,postal ve diğer giysileri zaman zaman havalandırmak için gardiroptan çıkardığında,onları sevip oksayarak gizli gizli ağladığını ve bunlarla konuştuğunu görüyordum.