xeyalbej

xeyalbej
@barnas_
*dixan dere ji laşên min
bir düşten uyandı kadın ve gördüğü karanlıktı karanlıktan ibaretti gördükleri uyandı silkindi tüm geceden düşünceden ve zamandan.. kendinden yana aynaya bakarak "gördüklerim garip bir düşten ziyade gerçekti" dedi zozan sarıca ~kırık aynalar
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
.. ikimiz de ağlıyoruz bu gece .. bense uzaktan seyrediyorum özlediklerimi duyulmayan çığlıklarımı kim duysun bu gece hüznün kederi var bizde .. kim nerden bilsin gözyaşlarımızı .. susalım ikimizde ..bense ayrılığın kederine susmuşum lütfen .. zozan sarıca ~kırık aynalar
.. bir kadın, çaresiz kapıda eskimiş ayak izlerim .. zozan sarıca ~kırık aynalar
Hüzün sabaha uyanmanın sevinci yok içimde .. kimsesizim bu yerde zozan sarıca ~kırık aynalar
sen gittin ya durdu bütün saatler sensizliğin yarısında kaldı her şey sen öldün ya tutamadım yasını saramadım doya doya gidemedim ardından cenazenin bakamadım gömerlerken seni .. sen yoksun ya nasıl söylenir nasıl anlatılır bilemem bir güvercin havalanır bir ağaç yaprak döker dudaklarım eski bir şarkıyı mırıldar "güneş doğmuş ,aldırmıyor ah sensiz" ve sensizlik uzun bir şarkıya dönüşüyor dudaklarımın arasında .. zozan sarıca ~kırık aynalar