sen gittin ya
durdu bütün saatler
sensizliğin yarısında kaldı her şey
sen öldün ya
tutamadım yasını
saramadım doya doya
gidemedim ardından cenazenin
bakamadım gömerlerken seni ..
sen yoksun ya
nasıl söylenir
nasıl anlatılır bilemem
bir güvercin havalanır
bir ağaç yaprak döker
dudaklarım eski bir şarkıyı mırıldar
"güneş doğmuş ,aldırmıyor ah sensiz"
ve sensizlik uzun bir şarkıya dönüşüyor dudaklarımın arasında ..
zozan sarıca ~kırık aynalar