xeyalbej

xeyalbej
@barnas_
*dixan dere ji laşên min
yalnız ve zorda kaldığın anlarda Mazlum'u düşün O daracık hücresinde yüreğinde yarattığı iradeyi ..
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Biz neredeyse çocuktuk içeri alındığımızda .icerdekilerin birçoğu duvara baka baka büyüdüler ve olgunlaştılar.Duvarlar çürüdükçe biz olgunlaştık.Sonra duvarlar yaşlanıp sıvanmaya ,biz de aklaşmış saçlarımızı boyatarak beyazları yalanlamaya başladık .Gelip baksanız çoğumuz hâlâ çıkıp geldiğimiz çocuksu zamanımızı yaşıyor .Biz içeri girdiğimizde kundaktaki kardeşimiz , yeğenimiz simdi koca insan oldular .Bizler sadece bu olanları zindanın küçük penceresinde izliyorduk .Her geldiklerinde şaşkınlığımız aynı oldu, zamanın hızını görmeyen bizler 'ya sen ne zaman bu kadar büyüdün ?' dedik . Bu imkânsız bir haksızlık duygusu yaratıyor insanda ..." Diye yazmış bir mektubunda Gülazer AKIN
Soğuk, karanlık ve bayıltacak keskinlikte bir toprak kokusu!
*nizanim ev çend sal çêbu bijî berxwedana zindana
*ez ne serxweş im ,hûn serxweş in