Başak

Başak
@basak006
Kitaplar diyorum azizim onlardan iyi dost yok bu hayatta.
"Bak bunu sakın unutma; her gözünü kapayan uyumaz, her veda eden de gitmiş sayılmaz."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Dayan, her şey çok güzel olacak. 🕊🍃
Haniii bilmeyenler der ya: "Hayat sana güzel.." Hayat sana güzel denilen adamların kaleminden okudun varsay sen. Biz birbirimizi tanırız...
Gidenin anlamsızlığı kalanın ahında saklı.. 🕊
En saf duyguları hiçe sayılınca insan tekrar birine masum olmak istemiyor.