♡♡Nobody♡♡

♡♡Nobody♡♡
@basdassryy
"İnsanların veremediği mutluluğu bir fincan kahvede buldum; göstermedikleri samimiyeti kitaplarda okudum. İyi ki kahve ve kitaplar var."
Herkese iyi geceler. Sana en sevdiğim kitabın altı çizili cümlesi...
Reklam
+Hayatta 3 yanlışım oldu Olric - ne gibi efendimiz +tanıdım inandım güvendim ama 1 doğrum oldu - o nedir efendimiz +'sevmek' Olric fakat sen de bilirsin ki üç yanlış bir doğruyu götürür... - gidelim efendimiz Oğuz Atay

♡♡Nobody♡♡

, bir kitap okudu
Puan vermedi·200 syf.·
4 günde okudu
·
2019 74. kitabı
Sabahattin Ali
8.7/10 · 376,4bin okunma
Düşünün insanlardan nefret bile etmiyorum. O kadar boş vermişim herkesi, herşeyi...