Kitabı beğendim mi ben de bilemiyorum. Genç Werther’in Acıları deyince neler çekmiş neler diyemiyorum. Klasik bi aşk acısı tamam çok sevmiş mahvolmuş ama ölmeye değer miydi be Werther? Kitap benden 6/10 aldı Fakat 2 haftada yazıp bitirdiği bu ilk romanı olan yazarına 10/10