M. Burcu mermerci

M. Burcu mermerci
@bayanprozac
Buna hayat mı diyeceksin, diye soruyor, insanın sakalının ve tırnaklarının uzamasını izlemesine?
Reklam
Rüzgarlar gibidir hayatımızın imkanları, yine de insan neden cesaret etmez ki yelken açmaya? Her şey yaşanmamış bir hayattan daha iyidir, hatta felaket bile - acı, ümitsizlik, cürüm, her şey ama her şey boşluktan daha iyidir!!
İnsan nasıl bilebilir arzunun kalpten gelip gelmediğini? Sevgiyi hiç bilmeyen, sadece sadakatsizliğe ihtiyaç duyan kalpler de var.
İnsan hayatım dediği şeyin içini pek az doldurur, hem de gülünç derecede az.
Reklam