M. Burcu mermerci

M. Burcu mermerci
@bayanprozac
İnsandı sonunda. Suçu varsa buydu. Bu kadarcık bir şeydi. Hayatın üzerinde fazla düşünmeye gelmezdi. Hele büyütmeye hiç..
Reklam
İki insan arasındaki yakınlık duygusudur, aşk..
İnsan neydi ki? Tabiatın elinden ne yapsa kopamayan, onu aşamayan, bilgisine, aklına, düşlerine rağmen tabiatın bir parçası olduğunu bilen, buna katlanan yaratık..
İnsanoğlu kendisi için neler yapmazdı. Neleri yok etmezdi. Bunun iyilikle, kötülükle ilgisi yoktu. Sadece insanoğlu olmak yeterdi.
Hiçbir şeyin sonunu düşünmemeli. Yetmez mi başlangıçlar?
Reklam