fadime bay

fadime bay
@bayfadime
Yazdıklarımdan hiç bir zaman pişman olmadım. Allah'ın yaşattığını Kul'dan utanmam....
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Dağılsam keşke, çözülsem, liğme liğme olsam, parçalara bölünsem, tek değil çok olsam, "Her gün farklı bir benliğimle, her gün daha güzel sevebilsem seni...."
Abdürrahim Karakoç "Aşk, kâğıda yazılmıyor Mihriban" diyerek konuyu kapatmış. Siz hala neyin mücadelesini veriyorsunuz?