Hiçbir şekilde dünya ve dünyalıklar,O'nu öfkelendirip sinirlendirmemiştir.Ancak ,bir hak,bir prensip çiğnenince ,hak yerini bulmadıkça ne öfkesi diner,ne de her hangi bir kimse gazaplarına karşı koyabilirdi.Bunun yanında ,kendi nefsi için her hangi bir şahsa öfkelenip sinirlendikleri ve onun intikamını alma yoluna baş vurdukları olmamıştır.Bir şeye işaret etmek istedikleri zaman ,parmakları ile değil,bütün eliyle işaret ederlerdi.