Banu Koca

Banu Koca
@bbanukoca
"Ne mutlu;kalbinin hirâsını bulanlara."
"Hasan ile Hüseyin ,benim dünyada kokladığım iki reyyanımdır!Hasan ve Hüseyin 'i seven beni sevmiş,onlara kin tutan da bana kin tutmuş olur .Hasan ve Hüseyin ,cennetlik gençlerin iki şeyidir(efendiler)."
Sayfa 23·Kitabı okudu
Reklam

Banu Koca

, bir kitap okudu
10/10
·128 syf.·
Beğendi
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 01 Aralık 2020 20:13
·
2020 5. kitabı
Adem Saraç
10/10 · 17 okunma
İnsanların küçük gördüğü şeyler de aslında mühim birer kul hakkıdır .
Sayfa 73·Kitabı okudu
Benim dünya ile alakam ne kadar ki?Ben bu dünyada bir ağacın altında gölgelenen ,sonra da orayı terk edip bir yolcu gibiyim ..
Sayfa 63·Kitabı okudu
Gerçek mü' minde şu iki haslet asla bulunmaz:Cimrilik ve kötü ahlak!
Sayfa 55·Kitabı okudu
Reklam