İlgi duymadığım erkeğe karşı feminist,ilgi duyduğum erkeğe karşı köle olabilirim.Çağımızın ideal kadınlarından biri olabilirim.Sevmek istiyorum ama sevmeyi öğrenmek istiyorum önce.Ne ki bir dil sağanağı altındayım şimdi.Sözcükler ağzımdan kayıveriyorlar.Onlara tutunarak yaşıyorum belki de.Yalnızlığımdan kurtulmak için konuşuyorum.O korkunç sessizliği unutmak için konuşuyorum.
doğru yer,doğru zaman,doğru kişi diye bir şey yoktur.Var oluş,hepten bir yanlışlıktır belki de.Hepimiz saçmasapan tesadüflerin esiri olan hayatlar yaşıyor ve bu hayatların altında bir düzen arıyor olabiliriz. Sonuçta,bize kelimeler ve hikayeler kalıyor yalnızca. Hatıralarla pişmanlıkları saymıyoruz bile...