📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çocukluğumda ailemin yanında olsaydım,hiç de şimdi olduğum gibi olmazdım.Sık sık düşündüğüm olur bunu.Ailesinin yanında insanın durumu ne kadar kötü olursa olsun..gene de anne babasının yanındadır..anne babası düşman,yabancı olamaz insana..Anne babası ona yılda bir kez bile olsa sevgi gösterseler,yuvasında olduğunu hisseder.Bak ben ailesiz büyüdüm,bunun için de böyle...duygusuzum.