"Bütün yaratıklar içinde,bir iç dünya yaratarak,bu iç dünya ile dış dünyayı ahenk içinde tutmaya çabalayan tek yaratık insandır. "
Jose Ortega Y Gasset
"İnsanoğlu hep uçurumların kenarında dolaşır ve becerir mi beceremez mi bilinmez ama en gerçek sorumluluğu dengesini bulmaktır. "
-Jose Ortega Y Gasset