Canan Tan beğendiğim bir yazar olmasına rağmen, Sızı benim için büyük bir hayal kırıklığı oldu. Hikaye kötü değil ancak anlatım tarzı ve yazımı o kadar liseli kız hatıra defteri tarzında ki , kendimi zorlayarak ancak bitirebildim kitabı. Daha iyi işlenebilinirdi diye düşünüyorum.