balzamin

balzamin
@bbusrayuksel

balzamin

, bir kitap okudu
10/10
·69 syf.·
Beğendi
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 25 Nisan 2020 18:01
·
2020 6. kitabı
Stefan Zweig
8.2/10 · 125bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“çok tuhaftı! ağlayamadım; ama ruhum paramparça olmuştu.”
Sayfa 72 - can yayınları
“hep şunu düşündüm varenka, biz insanlar, kaygı ve telaş içinde yaşayan biz insanlar, gökteki kuşların kaygısız ve masum mutluluğunu da kıskanmalıyız.”
Sayfa 25 - can yayınları