Kimseyi kendinize çok fazla borçlandırmayın. Ne maddi ne de manevi. Çünkü kimse alacaklısıyla birlikte olmaktan hoşlanmaz. Sizden kaçar ve sonra adı “ vefasızlık” olur.
Cehalet, cahil insan için mutluluk kaynağı olabilir ancak ona ve onun seçimlerine maruz kalmak zorunda kalan herkes için bir acı kaynağı ve varoluş sorunudur.
Hayatın en önemli seçimlerinin, en aptal olduğumuz dönem olan yirmili yaşlarımıza denk gelmesi son derece trajik. Yanlış seçimler otuzları ve kırkları burusturup çöpe atıyor…