Bu kitap okuduğum serideki en kötüleriydi. Tabii bu ilerde değişebilir. Hızlıca okuyup bitirebileceğiniz bir kitap.Bu kitap için bu kadar smuta gerek var mıydı?
Diğer serideki kitaplara göre gayet iyiydi. Ama şunu söylemeliyim ki serideki başrol kızlar hemen her şeye adapte oluyor. Biraz daha zoru oynamalarını isterdim.