"Çeşmenin buz tutmuş suyuna baktım. Günün birinde yeniden akacak,sonra tekrar donacak, sonra yine akacaktı. Kalplerimiz de böyledir; zamana itaat ederler elbette,ama ebediyen suskun kalmazlar"
"Yani sence dualar gereksiz mi"
"Kesinlikle hayır. Sabah erken kalkmazsan güneşin doğuşunu asla göremezsin. Dua etmezsen, Rab yanında olsa bile O'nun varlığını hissedemezsin"