Ama çocuklar kusura bakarlar. Kuşlar gibi. Hani taş atmıştım bir kez de küsüp kaçmıştı. ..
Ben şimdi kaçamıyorum İnci.
Ama büyüyünce kaçarim belki.
Hani o mavi uçurtma gibi...
"O zaman beni bırakıp gider mi?" diye sordum.
Uçma zamanı gelince gitmesi gerekirmiş. Kuşlar tutsak yaşayamazlarmış.
Ya çocuklar, İnci? Onlar tutsak yaşayabilirler mi?
-"Sigara zararlıdır, bir daha içtiğini görmeyeyim,"
-"Sen de içiyorsun,"
- "Senin ciğerlerin daha küçücük,"
-"Senin ciğerlerin kendinden daha mı büyük yoksa," dedim.
Yanıt vermedi bana...