Beraa

Beraa
@beera
Acı çekmek her zaman için patolojik bir olgu değildir; acı, nevrotik bir semptom olmaktan çok, özellikle varoluşsal engellenmeden kaynaklanıyorsa, insanca bir başarı da olabilir. Viktor E. Frankl