Begümm

Begümm
@begum98
*kim bilir kime sesleniyorum, sessizlik.*
“Kim ve ne olursa olsun, yeryüzünde her insan, her zaman, dünya tarihinde başrolü oynar. Ve doğal olarak o bilmez bunu.”
Reklam
“Bir kere olan bir daha asla tekrarlamaz. Amma ve lakin iki kere olan mutlaka üçüncü defa olacaktır.”
“..çünkü sevdiğimiz zaman, olduğumuzdan daha iyi olmak isteriz her zaman.”
"En karanlık an, şafak sökmeden önceki andır."
".. mutluluğun, çölün küçük bir kum tanesinde bulunabileceğini söyledi."
Reklam