|}/\L6IN /\|}/\M

|}/\L6IN /\|}/\M
@behcet_opuz
Evet, ağlamaklı oluyorum, demdir bu. Hani, kurşun sıksan geçmez geceden, Anlatamam, nasıl ıssız, nasıl karanlık… Ve zehir, zıkkım cigaram. Gene bir cehennem var yastığımda, Gel artık. Ahmed Arif
Şiir
Reklam
okuduğum
Sevmek ve beklemek aynı şey değildir, Herkes sever ama herkes bekleyemez. Dostoyevski
okuduğum
Yaşadıklarınız unutulur, söyledikleriniz unutulur fakat hissettirdikleriniz asla unutulmaz. Adam Fawer
Güzel bir ruha aşık olan ona sonsuza dek sadık kalır, çünkü sevdiği şey ebedidir. Platon
… İlk çağırışımda gel İkincisinde çok geç olabilir Ve ben ilk çağırışında geleceğim İkincisinde çok geç olabilir Kimbilir nasılım ve nerdeyim Bulursan ne olur beni bırakma Bulamazsan aradığın yerdeyim Hani o toprakla denizin kesiştiği Kumların üzerine yorgun gölgelerin düştüğü Sevenlerin ürkek adımlarla buluştuğu o yerde …. Ümit Yaşar Oğuzcan
Şiir