imana dön putperest pezewenk

imana dön putperest pezewenk
@behenbaaaq
Cnm sıkıldı bende hesap açayum didim
Puan vermedi·400 syf.·
Beğendi
·
2022 3. kitabı
N. G. Kabal
8.4/10 · 5,6bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bu hayat çok boş dimi¿ Olsa olsa sevdiğimiz olur, Onada kavuşamıyoruz.
Sevdiğim bir çocuk var ve onu sevdigimdwn haberi yok bir gün ona onu sevdigimi soyleyecegimde onun icn yazdıklarımı görmesini istiyorum ama sevdigim çocuğun hesabı yok 1k da bende onun adına bir hesap açmayı düşünüyorum ona simdi soylemek istediklerimi oraya yazıp bir gün onu sevdiğimi söyleyince o hesabı ona vereceğim ve benim ona o zmnlar söylemek istediklerimi görücwk(Allah izin verirse)nasil olr sizce