Sevgili Dost
Merhameti gördün mü?Eşkâlini tarif etmem gerektiğini biliyorum ama,bu hiç de kolay değil.Kanadı var,desem,hemen yolarlar.Gözleri var desem,mil çekerler sürme diye.Ayakları var,desem,mıhlarlar sandalyeye.Nesi var?-Gülüşü var ! ağlatırlar.Nesi var?-Yaprakları var! Kopartırlar.Nesi var? -Beyazı var!karartırlar.
“Sevgili Dost,
Bir şehrin en güvenilir yeri,demek sence kütüphanelerdir.Çünkü kitaplar seslerini yükseltmezler.Bu yüzden kütüphanelerde derin bir sessizlik vardır.Sonra kitaplar tozlarını üzerimize üflemezler.Bu yüzden elbiselerimiz hep beyaz kalır,değil mi?”