İrem

İrem
@belkidogru
8/10
·293 syf.··
2024 1. kitabı
·
35 saatte okudu
·
Okunma: 02 Aralık 2024 12:09
Güzel, eğlenceli ve oldukça akıcı bir kitaptı. Tam çerezlik yani. Karakterler arasındaki diyalogları çok sevdim. Eden okuması keyifli bir kadın karakterdi. Phillp'in de suratsızlığını attıktan sonrası daha keyifliydi tabii ki ama ben o suratsız hallerini de sevdim. Sadece birbirlerinden hoşlandıkları anları bir tık daha fazla okumak isterdim. Birbine çekildikleri belliydi ama yine de o duyguyu şu an olduğundan daha fazla hissetmek istedim. Onun dışında tam çerezlik, kafa dağıtmalıktı. Tek Başına Balayı Rehberi Olivia Hayle
Tek Başına Balayı RehberiOlivia Hayle · Beta Byou Yayınları · 2024239 okunma