Bana işiniz düşerse zaten dimi
kafanıza göre takılın ben zaten özür dileyen barışmaya çalışan olurum ama zaten neden şaşırıyosam hepsi bir anda triplenir zaten toplanıp karar mı alıyolar anlamam ama bir tesadüf için bu kadarı fazla ayrıca ben haksızken bi insandan özür diliyosam onu haddinden fazla seviyorumdur. Hem benimle böyle bişey yaşayınca bir günde ortam yapmak çok kolay. Boş boş triplenip kafamı karıştırmakta aynı, iki yüzlü davranıp ona yakınken bana da yakın davranıp ben ondan uzaklaşınca benden uzaklaşmakta.
Aynen bunlara ramen etrafımda birileri olmadığı, telefonumda bir mesaja bile rastlamadığım için çok mutluyum