+Nasıl olmuşum?
-Se dico male, Dio si offenderà. Se dicessi che è bellissimo sarebbe riduttivo.
(Eğer kötü dersem, Tanrı darılır. Çok güzel olduğunu söylersem de yetersiz kalır.)
"Se dico male, Dio si offenderà. Se dicessi che è bellissimo sarrebbe riduttivo.(Eğer kötü dersem, Tanrı darılır. Çok güzel olduğunu söylersem de yetersiz kalır.)”
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Se dico male, Dio si offenderà. Se dicessi che è bellissimo sarrebbe riduttivo.”
“Eğer kötü dersem, Tanrı darılır. Çok güzel olduğunu söylersem de yetersiz kalır.”