deniz özşimşek

deniz özşimşek
@ben1denizz
Söz yazarı-yazar Sözler bana aittir lütfen almayın kullanmayınız.
- yazmak iyidir. - sen iyi misin? - yazarken evet.
Reklam
Ve benim virgülü dahi koymak istemediğim hikayeyi, sen noktaladın...
Üzülüyorum tekrarı olmayan anılar için; her biri, birer yıldız gibi parlayıp kaybolmuş, ruhumda derin izler bırakmış. O anlar, hayatın sunduğu güzellikler kadar acı da barındırıyor. Geçmişteki gülüşler, unutulmaz sohbetler, ve sıcak sarılmalar, şimdi sadece birer gölge gibi peşimi bırakmıyor. Her hatıra, içimde bir boşluk açıyor; o anları yeniden yaşama umuduyla doluyken, bir daha asla geri gelmeyeceklerini bilmek kalbimi sıkıştırıyor. İçimdeki melankoli, zamanla büyüyen bir ağaç gibi, köklerini derinlere salıyor. Ama belki de bu hüzün, hayatın kendisiyle yüzleşmemin bir yolu. Anılarımı saklayarak, onları unutmamak için bir çaba göstermeliyim; çünkü her biri, kim olduğumu oluşturan parçalardır. Kaybettiklerimin hatıralarıyla yaşamak zorundayım; belki de bu, hayatın sunduğu en değerli derslerden biridir.
İyi geceler, geceyi uykusuz geçirenler.
"Bir gün, belki de bir daha asla yaşanmayacak olan o anı beklerken, içimdeki umut sönmeye yüz tutmuştu."
Reklam