Melek

Melek
@benbutimar
İyi geceler
"İnsan bazen her şeyin gönlünce olma ihtimaline yaslandığı o anda bağdaş kurup gökyüzünü seyretmek istiyor."
Reklam
konuşabildiğin insanla bir ömür tatlı tatlı geçer gider. illa aynı şeyi düşünmek zorunda değilsinizdir ama konuşabiliyorsunuzdur ya. bu insana yeter. her şeyin tadının kaçtığı bu zamanda, konuşabileceğin birini bulmak ve onunla bir sohbetin iki kıyısına oturmak, "muhteşemdir."
Bir başka haziran bir başka ben..
anlat bileyim ne demek yaşamanın sencesi
Günler çok güzel geçiyor. Yanımdan.