Bence çok güzel

Bence çok güzel
@bencecokguzel
Bu acıklı yalnızlıklar bomboş bir katışıksızlıktan başka şey vermez bana.
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Topluluk içinde yaşayanlar kendilerini arkadaşlarına nasıl görünüyorlarsa aynalarda tıpkı öyle görmeyi öğrenmişlerdir. Benim arkadaşım yok. Tenimin bunca çıplak olması acaba bu yüzden mi? Buna insansız... Evet insansız doğa denebilir.
Çok korkardık ondan çünkü yalnız olduğunu sezerdik.
Bu sevinçli, akıllı uslu insan sesleri arasında yalnızım.
İnsanların yanı başında tehlikeyle karşılaşınca onların arasına sığınmaya iyice kararlı olarak yaşıyordum.