Çok keyifliydi okumak. Bazı yerlerde bayağı güldüm. Şu şekil kafayı sıyırmak lazım. Hem güldürüyor hem düşündürüyor. Can sıkıntısından bir oturuşta bile okunur. Bayıldıımm.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitap bitti ve hiçbir şey yapamadan öylece kalakaldım. Herkes çok fazla öneriyordu, o kadar da değildir diyordum. Ama gerçekten de o kadarmış. Belki de son zamanlarda en etkilendiğim kitap oldu. Tek kelimeyle mükemmel. Kitabı bir oturuşta bitirirsiniz o kadar içine alıyor. Ben okumaya korktum galiba, sayfalar ilerledikçe kendimle savaştım. Okumanız için sebepler saymaya gerek yok sadece okuyun.