Sizden rica ediyorum baylar 19.yy aydınlarından birinin diş ağrısı çekmeye başlamasının iki veya üçüncü günü inlemesini dinleyin ilk günkü gibi inilememektedir artık yani yalnızca dişi ağrıdıgi için inleyen kaba bi köylünün inlemesine benzemez.ülkedeki gelişmişlikten Avrupa’daki uygarlıktan etkilenmiş duygulanmış günümüzde dedikleri gibi topraktan ve halkın özünden kopmuş biri gibi inler