bengisu

bengisu
@bengisusuu
tıp öğrencisi
izmir
5 Kasım
85 okur puanı
Nisan 2025 tarihinde katıldı
Ama madem bir kez sevdin, devam et sevmeye Başarılı ol ilişkinde. Ben de aynını yapardım, eğer sevmiş olsaydım.
Reklam
Sende gördüğümü görecekler diye ödüm kopuyor Hep aklıma geliyorsun Bak gördün mü senin de gidecek başka bir yerin yok Kaçmak istedikçe sana yakalanıyorum, Söndürmek istedikçe sana yanıyorum, Yenildim işte Ama yine de seni seviyorum Sana bir sarılsam şimdi Kırılsa yalnızlığımın kemikleri. Beni yokluğunla savaştırma, kaybederim
Alıntı
Sanma ki derdim güneşten ötürü; Ne çıkar bahar geldiyse? Bademler çiçek açtıysa? Ucunda ölüm yok ya. Hoş, olsa da korkacak mıyım zaten Güneşle gelecek ölümden Ben ki her nisan bir yaş daha genç, Her bahar biraz daha aşığım; Korkar mıyım? Ah, dostum, derdim başka...
Alıntı
... ve ben seni sevdiğim zaman bu şehre yağmurlar yağdı yani ben seni sevdiğim zaman ayrılık kurşun kadar ağır gülüşün kadar felaketiydi yaşamanın yine de bir adın kalmalı geriye bütün kırılmış şeylerin nihayetinde aynaların ardında sır yalnızlığın peşinde kuvvet evet nihayet bir adın kalmalı geriye bir de o kahreden gurbet beni affet Kaybetmek için erken, sevmek için çok geç
Alıntı
Sonra yürümeliyiz seninle Sokaklara caddelere çıkmalıyız Belki bir aşktır bu kentin Belleğini geri getirecek olan Burada yağmur yağıyor ama sen Şemsiyeni almadan gel yine de Özletiyor bu çılgın sağanak seni Sırılsıklam özletiyor biliyor musun
Alıntı
Reklam