Kalpte ağlarmış öyle der Bengü abla,
Sızısı yakarmış insanı nefes alırken arafta,
Gözleri teni bakışları zaafı insanın aslında,
Sevmek belki de sevilebilmekmiş aşkta,
Ağlasa kalp geçer mi sahi bu acı aklımda,
Hep yürek mi yakacak bu kor ateş acaba?
...