Cenaze kaldırıyorum bugün altı üstü,
Midemde uçuşan kelebekler öldüler çünkü…”
Aytaşı; ömür boyu birbirine benzer durumlar yaşayıp dost olmuş, sevgili olmuş, birbirine âşık, hayatın koşturmacasından yorulan ve yalnız birbirinde dinlenen, bir gün gülen, bir gün ağlayan, huzuru ve mutluluğu birbirinde bulan;
En önemlisi çok geç tanışmış, birbirini çok sevmiş, gerçeklikte kavuşamamış, güzel kalpleri birleşmiş platonik bir sevdanın ismidir. Okuyucusunun da kendinden bir şeyler bulabileceği, kimi zaman kadere isyan ederek kimi zaman aşka gelerek yazılanlar, şiirler, mektuplar bu kitapta derlenmiştir. Dillerine pelesenk olmuş sözleridir:
“BEN, SENDE KENDİMİ GÖRDÜM!”