begüm

begüm
@benguinreads
Sanat üstüne, fikir üstüne olsun, başka şeyler üstüne olsun Batı'ya karşı kapalı kalmayı niçin bu kadar istiyoruz? Aspirinin, penisilinin de kökü dışarda; telefonun, elektriğin, radyonun, televizyonun da kökü dışarda; Arşimed kanununun, Lavoisier kanununun da kökü dışarda; almayacak, bilmeyecek miyiz?
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?

begüm

, bir kitap okudu
Puan vermedi·160 syf.·
4 günde okudu
·
2025 2. kitabı
Georges Perec
7.6/10 · 171 okunma
Ama çocukluk ne geçmişe özlem, ne dehşet, ne yitik cennet, ne Altın Post' tur; ufuk, hareket noktası, hayatımın eksenlerinin onlar aracılığıyla anlamlarını bulabilecekleri koordinatlardır belki de.

begüm

, bir kitap okudu
9/10
·216 syf.·
3 günde okudu
·
2025 1. kitabı
Paulo Coelho
7.4/10 · 10,6bin okunma
bu kurgular bana default olarak yuklenmis ikna oldum
"Aklıma bir şey geldi," dedim. "Çocukken birlikte gittiğimiz yerlerden birine gidelim. O zamandan bu yana oraya hiç gitmedim." "Nereye?" "Piedra Manastırı'na."