Ne hasta bekler sabahı,
Ne taze ölüyü mezar.
Ne de şeytan, bir günahı,
Seni beklediğim kadar.
Geçti istemem gelmeni,
Yokluğunda buldum seni;
Bırak vehmimde gölgeni
Gelme, artık neye yarar?
Necip Fazıl Kısakürek
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Sana gitme demeyeceğim.
Üşüyorsun ceketimi al.
Günün en güzel saatleri bunlar.
Yanımda kal.
Sana gitme demeyeceğim.
Gene de sen bilirsin.
Yalanlar istiyorsan yalanlar söyleyeyim,
İncinirsin.
Sana gitme demeyeceğim,
Ama gitme, Lavinia.
Adını gizleyeceğim
Sen de bilme, Lavinia.
Özdemir Asaf
Şahsi fikrimi söylemek istiyorum , kitap çok abartıldı. Karakterin çocukluğunda beslediği masum sevgi devam etseydi, belkide bu kitap beni daha fazla etkileyecekti. Fakat işin içine magazinlik durumlar girince, karaketerin masum sevgisini aradım.Bunca şey yaşadıktan sonra hala seviyorum demesi de anlamasızca geldi...Fakat buna rağmen abartıldığı kadar olmasa da güzel kitap. Özelikle de bir platoniğin hissettikleri, düşündükleri gerçekten iyi yansıtılmış.