Bedran Serdar Şimşek

Bedran Serdar Şimşek
@benignman
Okuyorum, yazıyorum, düşünüyorum, rock-jazz ve blues dinliyorum, sarı ışık altında gençliğin verdiği karmaşıklıkla birlikte kalem ile cebelleşiyorum, etrafa bakıyorum, yemek yiyorum. Öyle.
Cemal Sureya
şimdi sen kalkıp gidiyorsun. git gözlerin durur mu onlar da gidiyorlar. gitsinler. oysa ben senin gözlerinsiz edemem bilirsin oysa allah bilir bugün iyi uyanmıştık sevgideydi ilk açılışı gözlerimizin sırf onaydı bir kuş konmuş parmaklarıma uzun uzun ötmüştü bir sevişmek gelmiş bir daha gitmemişti yoktu dünlerde evelsi günlerdeki yoksulluğumuz sanki hiç olmamıştı oysa kalbim işte şuracıkta çarpıyordu şurda senin gözlerindeki bakımsız mavi, güzel laflı istanbullar şurda da etin çoğalıyordu dokundukça lafların dünyaların öyle düzeltici öyle yerine getiriciydi sevmek ki karaköy köprüsüne yağmur yağarken bıraksalar gökyüzü kendini ikiye bölecekti çünkü iki kişiydik oysa bir bardak su yetiyordu saçlarını ıslatmaya bir dilim ekmeğin bir iki zeytinin başınaydı doymamız seni bir kere öpsem ikinin hatırı kalıyordu iki kere öpeyim desem üçün boynu bükük
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Her şey bi' tarafa, kıskançlıktan doğan hırs korkutuyor beni. Çünkü o hırsın arkasında durabilecek kadar dayanıklı ve kararı ise insan, kıskanandan kıskanılana evrilir ve bu karşısıda durulamayacak bir güçtür."
"Mutsuzluktan bile zevk almaya başladığımızda ruhumuzun öldüğünü hissederiz."
...gitmeden önce hislerini son kez haykırmak istiyordu. Hayatını nasıl değiştirdiğini, sonsuz yalnızlığının küçücük -ve şu ana kadarki en önemli- bir parçası olduğunu, kendini tanımasında yardımcı olduğunu... Tek şansı ancak sınırsız kelimesi vardı, yani bu şansı iyi değerlendirmeliydi. -Kafamdaki güzelliğin yeni anlamı olduğun için teşekkürler.
"Çevre gittikçe ruhsuzlaştırıyor bizi. Daha dün ağladıklarımız anlamsızlaşıyor, kaybediyoruz iyiliğimizi."