şd

şd
@benkimimm
Hayır diyebiliyorum
Sensiz geçen günlerimi günden saymıyorum
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Dışarıda olduklarından eminim çünkü evde mutlu olmayan birileri mutlaka vardır.”
“Aradığımız şeyin sandığımız şey olmadığını ne zaman anlayacağız?”
Gözümden akan yaşlar keşke kalbine değseydi, Belki o zaman anlardın seni nasıl sevdiğimi...
Herkesin acısı kendine...