şd

şd
@benkimimm
Hayır diyebiliyorum
“Aradığımız şeyin sandığımız şey olmadığını ne zaman anlayacağız?”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gözümden akan yaşlar keşke kalbine değseydi, Belki o zaman anlardın seni nasıl sevdiğimi...
Herkesin acısı kendine...
Üşengecim sanıyordum, meğer mutsuzmuşum
Beddua değil ama seni senin gibiler sevsin...