şd

şd
@benkimimm
Hayır diyebiliyorum
Demek hayat böyle iki adım ilerisi bile görülmeyen sisli ve yalpalı bir denizdi. Tesadüflerin oyuncağı olacak olduktan sonra ne diye bir irademiz vardı? Kullanamadıktan sonra göğsümüzü dolduran hisler ve kafamızda kımıldayan düşünceler neye yarardı?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Tarifi olmayan bir keder var içimde
Nerde o içimde uçuşan kelebekler
Tek çaren olsaydım sevip kurtulsaydın...
ağır arabesk dinleyicisiyimdir