şd

şd
@benkimimm
Hayır diyebiliyorum
Tarifi olmayan bir keder var içimde
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Nerde o içimde uçuşan kelebekler
Tek çaren olsaydım sevip kurtulsaydın...
ağır arabesk dinleyicisiyimdir