Momo'nun hiç kimsenin yapamayacağı şekilde başardığı şey şuydu; dinlemek. Belki şimdi pek çok kimse, bu da bir şey mi, herkes dinlemesini bilir diyecektir. Oysa hiç de öyle değil. Çok az kimse gerçekten iyi bir dinleyicidir.
Meditasyon ve farkındalık adına farklı bir bakış açısı sunuyor. Ancak kimi zaman kendi içerisinde çelişkileri olduğunu düşündüm. Okurken düşünüp, çıkarımlar yaparak anlamak, özümsemek, değerlendirmek, olduğu gibi kabul etmemek gerekir.