Bir insan kimseye güvenemez mi? Sadık, dürüst, güçlü ve güvenilir biri yok mudur? Böylelikle insan anlar, eğer bu dünyada güvende olmak istiyorsa bir tek Tanrı'nın varlığına sığınmalıdır.
Herkesten önce memnun, hizmet ve itaat etmem gereken biri var. Tanrı. Ve o beni bana emanet etti: Beni sadece kendimden mesul kıldı ve bunu yapabilmem için kuralları belirledi.