Seni üzeni bir yerlerde bir başkası üzüyor.
İşiyle olabilir. Sevgiyle olabilir. Sen çok sevmişsin, o seni sevmemiştir ama o gidip bir başkasını sevmiştir ve o kişiden karşılığını alamıyordur. Seni üzeni bir yerlerde bir başkası üzüyor. Çünkü üzüntü veren insanın öbür dünyaya kalmaz. Bu dünyada aynı yaraladığı yerden yaralanacağına eminim ben. Ama sen yaralayamazsın. Çünkü senin gücün yetmez onu yaralamaya. Başkası yaralar ama seni üzen yer, üzdüğü yerden o da üzülecek bir gün.
Bana şey demişlerdi; Nasıl ayakta duruyorsun işte ayrıldıktan sonra? Ben işte dedim ki; Benim aynada gördüğümü, o kişi artık görmüyor. Ben bensiz edemezdim. Ona sorun aslında. O nasıl ayakta duruyor diye..