safiye

safiye
@bensafiye
geçip giden zamandan geriye kalan..
Sessizlik bir aptalla baş etmenin en iyi yoludur.
1000Kitap
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Hep geçer diyorlar ya Olric. Sence geçer mi? Geçer elbet efendim; bazısı teğet geçer, bazısı deler geçer, bazısı deşer geçer, bazısı parçalar geçer. Ama mutlaka geçer.
Edebiyat
insan tabiatındaki her duyguyu severim. sevgi, nefret, övgü, korku, hüzün..
Alıntı
incir reçeli sendin aşkım
Alıntı
Seni üzeni bir yerlerde bir başkası üzüyor. İşiyle olabilir. Sevgiyle olabilir. Sen çok sevmişsin, o seni sevmemiştir ama o gidip bir başkasını sevmiştir ve o kişiden karşılığını alamıyordur. Seni üzeni bir yerlerde bir başkası üzüyor. Çünkü üzüntü veren insanın öbür dünyaya kalmaz. Bu dünyada aynı yaraladığı yerden yaralanacağına eminim ben. Ama sen yaralayamazsın. Çünkü senin gücün yetmez onu yaralamaya. Başkası yaralar ama seni üzen yer, üzdüğü yerden o da üzülecek bir gün. Bana şey demişlerdi; Nasıl ayakta duruyorsun işte ayrıldıktan sonra? Ben işte dedim ki; Benim aynada gördüğümü, o kişi artık görmüyor. Ben bensiz edemezdim. Ona sorun aslında. O nasıl ayakta duruyor diye..
Alıntı