Sibel Peker

Sibel Peker
@bensibel
İki hafta boyunca kitap okumak, yürüyüşe çıkmak, hayal kurmak, rahatsız edilmeden uzun uzun okumak, iki hafta boyunca telefonsuz ve radyosuz yaşamak, konuşmak zorunda olmamak, bir anlamda rahatsız edilmeden kendim olmak istiyordum. Stefan Zweig
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Geceyi seyrede seyrede öğrendim ki ışık insanın içinde yanmıyorsa yüzüne vurmuyor. İnsanın Acısını İnsan Alır / Şükrü Erbaş
şöyle diyordu; "iyiler de kötüler kadar cesur olursa, işte o zaman dünya gerçekten değişir"
Bu büyük zümrütte varsa her aşkın uzun hatırası Varsa her sevgili her sevdalı, varsa engin geceler gündüzler Bu derin zümrütte biz de cananla beraber varız.
Sayfa 215
Şairin de dediği gibi: "insan sevme hissini israf etmemeli"