Beyin, etrafta olup biten hiçbir şeye anlam veremez hale geldiğinde, başta bir süre bocalıyor, sonra da sahibiyle arasındaki tüm bağları koparıyor sanırım. Kendi bildiğini okumaya başlıyor. Mantıkmış, sağduyuymuş, soğukkanlılıkmış böyle gereksiz haller için enerji harcamaktan vazgeçiyor. Korku varken, suçluluk ve çaresizlik varken, kim mantıkla uğraşır ki?