vêrá

vêrá
@berf_12
Bir garip boşlukta çivili kaldım.. Büküldü gökyüzü, ayna oldu zaman.. Şeyhim kâinata alışamadım . anitsayac.com
lisans
Batman
Samanyolu ?Batman
73 okur puanı
Ocak 2021 tarihinde katıldı
" sonra içime ve hatta dışıma kapandım. Küsmek gibi bir şey. Bir çeşit gölge fesleğeni. Bir çeşit olmayan hayat. Zaten hiç bir şeyi kararında bırakamamak Ve ortasını bulamamak gibi bir sorunum var benim. Epeyce göçebe yaşadım ben , sadece iki valizim oldu. Bir yığın insan tanıdım. Ama hep yalnızdım .."🌿
Şiir
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Çocukların uçurtmalarına benziyorsun Biliyor musun ... Rüzgârı hiç dinmeyen bir mavilikte Güneşli sular gibi gülümsüyor yüzün. Ve ben çok aşağılarda Katı ülkesinde toprağın Tutulmuş heyecanına Titreyerek izliyorum süzülüşünü Bir hazin hızla uzaklaşıyor her şey...
Müzik
"Hak şerleri hayr eyler, Zan etme ki ğayr eyler Ârif ânı seyr eyler Mevlâ görelim neyler Neylerse güzel eyler .."
Müzik
" şeyhim 14 milyar yıl ne çabuk geçti Yaş kırk oldu kırklara karışamadım Ben defterden sildim ölümsüzlüğü , Şeyhim kâinata alışamadım.."
Şiir