Hastane kokusu beni hiç rahatsız etmezdi. Sebebi annemin bir hemşire olmasaydı belki. Benim için tanıdık ve rahatlatıcı bir şeydi. Bazı insanların bu konuyu gözyaşları, acı, ölüm gibi kötü şeylerle neden bağdaştırdığını anlayabiliyordum ama güzel şeylerle de bağdaştırılmalıydı, iyileşme, umut ve ikinci şanslar gibi.